favoritscen

Nu är det no life för oss. Vi jobbar vårt avlönade jobb på jobbet och sen åker vi hem och jobbar med anders.se (oj, fyra jobb på en mening, det speglar vår vardag väldigt bra nu).

Det finns en scen som har fått mig skratta högt varje gång jag tittat på den. Seriöst, vet inte hur många gånger jag har skrattat åt den. Det är inget speciellt med den scenen med Salim och Felix. Men sättet de spelar i den scenen känns så äkta och de smittar verkligen av sig med sitt skratt så att jag börjar också skratta. Den tillhör en av mina favoritscener i andra säsongen.

Vilken som är min absoluta favorit? Hmmm... kanske den allra sista scenen i åttonde avsnittet. Den är... ja se själva ni!

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0