Avsnittdiskussion: "2x02 mon(k)ey business"




Här kan ni skriva om vad ni tycker om avsnittet - båda ros och ris mottags väl! Bra för oss veta vad ni upplever så att vi kan utvecklas och blir ännu bättre i framtiden! :)

Kul fakta för detta avsnitt:

- Vår gästförfattare Maja Lidbrink skrev detta avsnitt.

- Första scenen som handlade om när Jelena har hörlurar och det upprörde My. Vi kan berätta att det har hänt på riktigt.. nästan! (jag tog aldrig ner Filjes hörlurar, utan fick vänligen meddela honom... och typ sätta en viss gräns då han får inte vistas med hörlurar.. dövarbetsplats ju!!)




Kommentarer
Postat av: Matilda

Absolut min stora favorit! Härlig avsnitt:)

2010-04-13 @ 13:09:54
URL: http://matildamilda.blogspot.com
Postat av: malin b.

jag bara älskade den!!! sett tre gånger och pi ledsen att inte kunna se den här veckan. Modern med kakburken och fadern med bilden på får....:D:D

2010-04-13 @ 14:06:59
Postat av: Lisa Å

Kommentaren kom först efter avsnitt 3. Men denna avsnitt var också riktigt riktigt bra! Tummen upp för Maja Lidbrink!



2010-04-13 @ 16:21:51
Postat av: mno

Var bortrest utomlands hela förra veckan och kom hem till Örebro kl 00.27 - missade alltså avsnitt nr 2 med 27 minuter och grämer mig oerhört. Det är rätt lång tid innan jag kan köpa DVD:n va?

2010-04-13 @ 23:29:17
Postat av: mindy

Mno.. tja.. jag beklagar... men det finns en liten chans att anders.se får ha en visning under nordisk kulturfestival.. men fortf ej klart.. så låt oss hoppas! :)

2010-04-18 @ 15:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0