VECKANS FELIX

Vecka 39 - Vem Nils leta efter?

 

Min kompis Nils Ulfsson är komedi. Han plus jag i tält fest dövas dag och där mycket folk trångt. Nils plus jag rolig fest, orsak vi träffa sist många länge sen. Vi båda prata om gamla och ny tider. Sen Nils plötsligt borta och jag chock: Var Nils?

 

Jag leta leta och ute nära blå maja bajsor jag ser Nils. Jag gå till honom säga

- Var du vara?

Nils svara

- Jag leta flicka Zofi.

Jag fråga

- Du hitta Zofi?

Nils svara igen

- Nej, inte hitta Zofi jag.

Jag skratta och säga

- Du inte hitta Zofi, hur du veta du leta henne?

Ja, den där Nils är hård komedi.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var Zofi?

2009-09-24 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0