Anders.se i Örebro

Tack vare t-shirt fick vi springa runt i hög tempo vid bordet som låg i ett konstigt ställe. Först på morgonen blev jag väckt lite för tidigt av Filje som inte kunde sluta att tänka på frukostbuffé :( Sen blev vi uppmanade av Omnitorfolks att komma dit i god tid och vi hängde med.. och gissa vad.. vårt bord försvann någonstans och vi fick istället ny.. mitt i vimlet (ja sant redan vid kl ca 09 var det fullt med utställningsfolk inne i rummet)

Omnitor var snälla och lät oss stå bredvid dem (ni vet hur poppis och snälla de är...) vi fick naturligtvis ett eget bord men för att den skulle sitta bra så var vi tvungna att låta den stå diagonalt typ..

Det var full med folk vid vårt bord nästan hela tiden. Vi tackar Omnitor och SDUR! :)
i
DVD-försäljning gick jättebra denna dag och flera folk känner till Anders.se nu, jippie. Vid fyrasnåret tjatade Filje att få åka hem, jag gick på det med ett krav... att alla DVD ska vara slutsålda.. och vid 16.30 blev det, tack vare en viss örebroare som köpte för att hennes vän är med i filmen.. och hon övertalade också en annan.. vi hade priset för två denna dag.

Tack ni alla som ryckte in när vi blev lite trötta eller behövde paus :)


Kommentarer
Postat av: Mona

Bravo :)

2009-09-23 @ 13:44:21
Postat av: SB

När kommer ni att visa dvd del 2 eller sälja dvd del 2? pris m.m.?



tacksam för svar

2009-09-23 @ 13:46:53
Postat av: Mindy

Vi beräknar att anders.se säsong 2 visas i mars 2009. DVD-försäljning börjar troligen sommaren 2009 då vi har sänt alla avsnitter av säsong 2. Pris, det kan vi inte svara just nu.

2009-09-23 @ 19:02:06
URL: http://mindy.blogg.se/
Postat av: Sofia

ja tack vare mig lyckades ni ju få alla dvd slutsålda så ni kanske kan ge mig dvd:n med säsong 2 helt gratis?!? ;)

2009-09-23 @ 19:55:23
URL: http://sosia.blogg.se/
Postat av: kanon

Mindy, du menar väl att ni ska visa anders.se säsong i mars 2010? inte 2009, som du skrev? :)

2009-09-23 @ 20:01:56
Postat av: Mindy

Sofia: Ja, varför inte. jag får nog prata med filje först :)



Kanon: vad du har koll på tiden, det gör jag inte. Vill vill att den ska sändas 2009, men tyvärr går det inte :(.. Tack!

2009-09-23 @ 21:18:50
URL: http://mindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0