Redigeringen

Perfekt nu när det ösregnar är jag helt inne i redigeringsarbetet.. ska utmana Filje att lyckas bli klar med ett avsnitt fram till den 10 oktober. Hoppas jag lyckas!!!

Visst känns min högerarm lite ömt nu, men jag skrattar ofta.. så många komiska scener och ja ni vet, när de tror att kameran inte är på då uttrycker de helt annat saker.. trötthet, irriation, skrattanfall, petar i näsan osv.. nä det sista skojar jag självklart.

Här bjuder jag på några komiska screencaps




Flera bilder kommer senare.. återkom gärna regelbundet! :)

//Mindy

Kommentarer
Postat av: Filje

Heja Mindy!!! Längtar verkligen till att få se din redigering. Spännande!!! Ha, nu kanske vi får tävla vem som redigerar mest, bra sätta press på mig...

2009-10-04 @ 20:04:44
URL: http://andersse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0