Ramp på teckenspråk



Missa inte måndagen den 5 oktober kl 10.30 :)

PS Kolla in extra på programledaren Elsas reaktion - intressant va?

EDIT:

Filje påminde att jag skulle lägga upp vilken kanal, ops.. det är SVT 1..
Han ville oxå att jag skulle skriva mer om det.. jag tycker att ni borde se själv än att jag avslöjar innehållet eller? Tja, så handar ämnet om intresse och hobby... vill ni veta mer så får ni se själv.. jo en sak till. några nya stillbilder av säsong 2 kommer att finnas med :)

Repris, onsdagen den 7 oktober kl 10.00 SVT 1

Nu ska jag dra och njuta av en drink medan Filje jobbar för fullt på dövas hus. :)


Kommentarer
Postat av: elsa

vad bra att ni har gjort reklam! klapparhänderna! :) ang min reaktion så tror jag att det beror på att filip fånade sig? :)



utdrag från ur.se: "Hur viktigt är det att ha en hobby? Vi träffar Mindy Drapsa och Filip Burman som precis börjat inspelningen av andra säsongen av sin webb-tvserie "anders.se". De berättar om tanken bakom serien och hur mycket av sitt sociala liv de offrat för sina passioner."

2009-10-01 @ 16:46:24
Postat av: Mona

såg py er i teckentorget ;)

2009-10-02 @ 11:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0