Tjuvstart på inspelningen

Om några timmar börjar första inspelningen av andra säsongen! Jag är i Leksand nu och jag och Christoffer Hellöre ska filma ett par scener till avsnittet ”Släktforskning”. Leksand är en pi vacker plats med många bra inspelningsplatser.
 
Vad som är extra spännande för mig är att det blir första gången jag ska filma med mindre barn. Hur det kommer att gå? Det får vi se! =) Rapport från den första inspelningsdagen kommer!
 
Är ni nyfikna på hur andra säsongen ser ut så kan ni gå in på http://www.dramaski.se och leta på andra säsongen. Där finns en lista på alla avsnittsnamn som avslöjar lite lite om vad som kommer hända!
 
Filip Burman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0