Om tre veckor

startar anders.se inspelningen på riktigt, skoj! Jag börjar nu bli less på anders.se... för jag LÄNGTAR efter resultatet.. så det ska bli riktigt skönt att få filma.. fast nu när allt är typ ideelt så måste vi ha 100 kilo is i magen för ALLT kan hända...

Trots allt så ser vi verkligen fram emot om tre veckor! :)

Ja, här  kan ni få följa upp vad som händer med anders.se.. förberedelsearbete, inspelningen, glädje, tårar, efterarbete, marknadsföring.. allt! Jag vet ej hur ofta vi kommer att uppdatera här men vi testar...

Skrivet av Mindy



Kommer vi att ha realeaseparty för säsong 2??? Hoppas... :)

Kommentarer
Postat av: Rakel

Får jag äran att skriva ett inlägg någon gång om hur det är att vara seriens skapare, manusförfattare, kameraman och redigerarens fru? ;)

2009-05-17 @ 22:13:00
Postat av: mindy

Självklart, det är ju intressant med ett annorlunda perspektiv. så länge det gynnar bloggen och tv-serien förstås :) maila din text till [email protected] eller så kan din man hjälpa dig! :)

2009-05-17 @ 22:27:11
URL: http://mindy.blogg.se/
Postat av: Askungen

Yeah, kul med Anders.blogg.se! Kör hårt, Mindy, SAKNA!!!!!!!!!!!!

2009-05-19 @ 08:03:17
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0