Minnen från förr...

Jag ligger i ett hotellrum i Örebro och fixar lite till den kommande inspelningen av andra säsongen på min laptop. Nyss tittade jag på några bilder från första säsongen som jag av någon anledning har kvar i min usb. De känslor som fyller mig är glädje och tacksamhet.  Jag är stolt över vad vi alla lyckades åstadkomma, en tv-serie på mitt och mina närmaste vänners modersmål och kultur. Men det som ger mig glädje och tacksamhet är minnena av tiden med alla som var med i inspelningarna och förberedelserna.

Här är några av bilderna:















Jag blir också pi tacksam när jag tänker på alla som ställde upp för anders.se, även ni som jobbade utanför inspelningarna. Åsa Gustavsson som verkligen trodde på oss och jobbade enormt mycket med att sprida serien och jaga sponsorer, och inte minst med galan som Åsa arrangerade. Översättarna som möjliggjorde att folk utanför Sverige kunde ta del av serien. Christoffer Hellöre och Kristoffer Carlsson som gjorde hemsidan. Staffan Hellström som gjorde vinjetten som lyfte serien enormt. Vänner och familj som stöttade. Och många, många fler!

Tack!

Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0