Inspelningsdag 20 juni

Yes! Så var en inspelningsdag avklarad. Morgonen började med att jag (Filip) glömde gå av på rätt station med pendeltåget och Mindy åkte fel håll med tunnelbanan (om ni undrar över min personliga åsikt tycker jag att det är en större bedrift att åka fel håll än att glömma gå av). Nåja, jag, som är den ende som har nyckel in till inspelningsplatsen, hade tur och kom inte sent =)

 

Speciellt roligt idag var det att få jobba med två nya fotografer som jag aldrig jobbat med förut. Turgay Coban och Mikael Öhlund ställde upp som fotografer/bildproducenter och jag trivdes väldigt bra i denna trio av fotografer. De kom hela tiden med nya idéer och förslag på hur man kunde filma och flera scener tog de upp till en högre dimension. Ser fram emot att jobba med dem resten av säsongen.

 

Det är härligt att vara tillbaka i detta underbara kaos. Som vanligt hade Mindy och jag vårt inbördeskrig (perfektionism vs. effektivitet) - och gång på gång förvånas jag över hur vi kompletterar varandra, särskilt efter de stunder man har velat ta stryptag på henne. Utan Mindy skulle inte anders.se bli färdig - jaja säsong två är inte färdig än och jag ska inte ropa hej förrän...

 

Skådespelarna! Ja ni är oumbärliga med ert tålamod med oss. Både under press och stress och också under de stunder då ni timtals får vänta tills det är dags för er scen. Det är härligt att få återse Anders, My, Jelena, Felix och också de nya karaktärerna. I vissa scener lyckades ni få fram en härlig kemi, och speciellt en scen blev riktigt våldsam så att jag nästan själv fick ont av att se. Ja, som sagt, ni är oumbärliga.

 

Tack för maten syskonen Farkas. David och Elisabet kom och fixade god mat!

 

Snart ska jag å Mindy åka hem och sova och samla krafter inför morgondagens inspelningsdag. Vi måste ut innan larmet går klockan 22.00 =)

 

Här några bilder från idag!

 

Felix och Salim under pausen.

Anders och Jelena - reptitiondags!

Fotograf nr 2, Turgay Coban


Fotograf nr 3 Mikael Öhlund

 

Filip VS Mindy. Vem lyssnar Anders på? :)


Stor kram till alla i anders.se gänget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0