Inspelningen den 27 juni

Hej!

Det blev en LÅNG dag idag.. från kl ca 9 till kl 21.50... och en dag som jag fruktade eftersom Filip var borta på ett bröllop.
Jag måste tacka hela TEAMET som hjälpte och såg till att dagen flöt utmärkt.

Tack till alla skådespelarna som hade stor tålamod med värme, dålig luft, långa väntetid osv osv ändå spelade de såååå BRA!!!

Tack till Ellie för filmning och maten samt allt gott!

Tack till Tanja som höll reda på kläder till skådespelarna!

Tack till Alisen som fotograferade och fångade flera snygga bilder på sista scen.

Tack till Mikael och Jacob som orkade hela dagen med att filma.

Tack till min pappa som hjälpte med transport!

Och tack till Paulina och Mark som kom en stund och hjälpte till.

Jag är nöjd med dagen! Speciellt en scen som jag lyckades få testa en knep, dvs låta skådespelarna inte veta en replik och fick riktigt bra bild!!! En eloge till dem som lyckades genomföra "final-scen" idag på två timmar! Tufft!

Ja, här är bilder från dagens inspelning


Under pausen medan solen skiner för fullt...


Ellie som dokumenterade med en filmkamera.


Under en tagning


Anders och My i action



Salim känner sig verkligen hemma på anders.se kontor!


Whaaat? Håll er till våren 2010! :)

En stor tack till SDU gänget som fick flytta sitt möte till annat rum och lät oss röra fritt!

Dags att varva ner och sova. Imorrn blir det en ny dag med nya utmaningar hos anders.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0