anders.se på SDR-kongressen

I lördags var det en historisk dag då Låw slutade som ordförande efter 17 år i SDR och en ny ordförande och styrelse valdes. Anders.se var där under lördagen och sålde dvd samt berättade om andra säsongen. Vi visade några avsnitt på projektor och det kom folk då och då som stannade och tittade.

På plats var också STAB (Stockholmstolkarna AB) som är en av våra huvudsponsorer och vi fick träffa några av tolkarna som kommer att vara med under andra säsongen. Kul att träffa dem!

En man kom fram och påpekade att Ahmed är ett muslimskt namn och Ahmed bär ju ett ganska stort kors som halsband (fick lära mig att Ahmed faktiskt är en variant av Muhammed). Jag försvarade med att vi har en ny karaktär som kommer spela Ahmeds bror, alltså Salim. Men även Salim är ett muslimskt namn. =)

God natt kära bloggläsare

Filip

Kommentarer
Postat av: Matilda

Inte glömma Omnitor..de var där också och även en av era sponsorer...grrr...:)

2009-06-15 @ 18:51:22
Postat av: Filip

Ja, och andra av våra sponsorer var där, som t.ex. SDR. Jag nämnde STAB just för att några av personerna där hade jag ej träffat förut och som ska vara med i serien. =)

2009-06-15 @ 20:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0