Inspelningen den 2 juli

Inspelningsdag 2 juli


Under 1-3 juli är Ulf Nilsson, en påg från Lunds slätt, vår kock och allt-i-allo.


Filip: Hej Ulf!

Ulf: Hej Filje, behöver hjälp?
Filip: Ja, med bloggen. Hur har det gått med inspelningen idag?

Ulf: Det gick bättre än vad jag trodde, eftersom alla fick inte äta godis, så det gjorde att inspelningen blev ännu bättre och lite alkohol till....

Filip: Har hört att min pappa har ett finger med i spelet... alltså det där med godiset, inte alkoholen...

Ulf: Men han sa annat till mig, att Filip och Mindy borstar aldrig tänderna när de har ätit godis..

Filip: Måste rätta till Ulf... min pappa körde Ulf till Willys för att handla mat och när Ulf stod vid lösviktgodis och hällde på godis sa min pappa att Ulf inte får ta för mycket godis. Men du skrev om alkohol... alkohol i anders.se???

Ulf: Nu minns jag det vad din pappa sa...Jaa.. alkohol i anders.se, jaa anders.se har ju ett annat verksamhet som inriktar.. men vet inte om jag får säga det eftersom Mindy kollar på mig nu...
Filip: Ja, tror vi pratar om ett annat ämne idag. Hur var maten idag? Fick du positiv respons på maten du lagade idag?

Ulf: Jag fick positiv respons från andra men inte My, hon är så kräsen som kräver på att få potatismos från FELIX och korv av Scan... det knäckte mig, ni får se upp med Mys attityd! Förstår fortfarande inte på att Anders anställde henne...

Filip: Såg att My också kommenterade godiset du köpte... det var för lite choklad... men kanske inte ska ta upp det här så du blir ännu mer knäckt?

Ulf: Men lugnt, jag har fått lite alkohol som tröst, så jag är inte direkt knäckt  men ska vi använda alkohol till scener? eller?

Filip: Tycker du om knäckchoklad?

Ulf: Nej men jag tycker om daim.
Filip: Men är det inte knäck i Daim?

Ulf: Nej, det är bara choklad i Daim!

Filip: Men en knäckt Daim då?

Ulf: Därför det kallas knäckchoklad!
Filip: Jag tror vi nu går över till dagens bilder från inspelningen..

Busige Felix

Väldigt varmt!!


Våra käre Ulf! TACK!!!

Anders.se egen stylist, det är tack vare henne som anders.se gänget är snygga klädda!

Vad händer? Håll er till 2010! :)



Grabbarna vill göra en speciell scen, så de förbereder...

Syskon Drapsa har koll!

.

Felix och Salim under en tagning...

 


Kommentarer
Postat av: My

Knäckte det jag sa dig Ulf? Ajdå, inte meningen att vara spydig! Du ska ha ett stort tack för dina insatser igår, det höll skutan flytande i hettan. Men välj gääärna bort Eldorado potatismospulver och Willys korv till nästa gång ändå hehehe... Kram till dig

2009-07-03 @ 08:36:09
Postat av: liselotte

Till råga på allt gör de inte annat än äter!! har aldrig sett så mkt godsaker och gött så det här filmteamet är välkommen till viktklubb.se innan det är dags för premiären annars känner ingen igen er :-) sista dagen här önskar er lycka till och det har varit roligt att se hur allt gått till trots röran hehe ha en skön sommar anders.se teamet!! //liselotte

2009-07-03 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0