Bortrest

I en fredagskväll sitter jag hemma och fixar de sista sakerna för anders.se/dramaski innan jag åker bort... och överlämnar allting åt Filje.

Jag har gjort en lista vad Filje ska göra medan jag är borta. Jag skriver ner det här - så att ni kan hjälpa och uppmuntra honom att utföra dessa. Ni vet att Filje är en underbar människa som gärna vill göra lite för mycket :)

  • Vara aktiv i vår mailbox
  • Finna en trevlig tryckeri och skicka iväg beställningen
  • Hålla i trådar med våra medarbetare med deras uppgifter
  • Första avsnitt (första version klar)
  • Ta med grejor till dövas dag (yeah, vi finns där på utställningen)
  • Kolla med staben i Örebro om hur vår plats ser ut. (utställningen)
  • Redigera "preview" klar för er skull så det kan visas om en månad.
  • Slutföra ett viktigt avtal med en av våra huvudsponsor
  • Ta emot ett paket till oss om ca 19 dagar
  • Sköta dvd-beställningar från er
  • Uppdatera blogg regelbundet - (jag ska försöka uppdatera ibland)
  • Inte missa kl 16-bussen från Klarabergsviadukten fredagen den 18 september
Smile! Vi syns på dövas dag i Örebro om ryska maffia inte får i tag mig :)

Kommentarer
Postat av: elsa

en vecka gått; har filip hunnit styrka något från listan än? :)

2009-08-20 @ 21:01:45
Postat av: Filje

Ja, denna punkt:



- Inte missa kl 16-bussen från Klarabergsviadukten fredagen den 18 september



För jag har ju inte missat denna buss... än.

2009-08-22 @ 10:21:21
Postat av: Yoursooofine^^

vad menar du med utan ljud ?;)

2009-08-25 @ 23:57:37
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0